Zarządzanie emocjami w zawodzie pracownika call center

forum poświęcone pracom (lic./mgr), kolejnym etapom pisania pracy, dyskusjom na ich temat, zbieraniu informacji na temat źródeł i planów pracy oraz zbieraniu i analizowaniu danych przy użyciu SPSS, EXCEL

Moderator: FrancisBegbie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sylwia_92_3
**
Posty: 4
Rejestracja: pt paź 11, 2013 2:00 am

Zarządzanie emocjami w zawodzie pracownika call center

Post autor: sylwia_92_3 »

Witam ! :)

W tym roku piszę pracę licencjcką na temat: "Zarządzanie emocjami w zawodzie pracownika call center ". Prosiłabym o pomoc osoby, które wiedzą jakie socjologiczne i naukowe książki mogę wykorzystać pisać tą pracę oraz czy były już jakieś badania na ten temat.

Jeżeli macie też jakieś sugestie co do zmiany tematu to prosiłabym o informację :)

Z góry bardzo serdecznie dziękuję :)
ODPOWIEDZ