Witamy na stronie socjologia.pl - polskim wortalu socjologicznym. Forum socjologów. Socjologia w szkole wyższej i na co dzień. Pomysły, pomoc, konsultacje w pracach pisemnych z socjologii.
forum poświęcone pracom (lic./mgr), kolejnym etapom pisania pracy, dyskusjom na ich temat, zbieraniu informacji na temat źródeł i planów pracy oraz zbieraniu i analizowaniu danych przy użyciu SPSS, EXCEL
Doszło do wyboru tematu i mętlik mam w głowie.
Generalnie mogłabym pisać na każdy temat (cóż, studiuję przecież socjologię) ale chciałabym wybrać coś, co nie znudzi mnie po pierwszym rozdziale. Jeżeli możecie zaproponować coś frapującego, może niebanalnego, czy też podać swoje tematy.
Dodam, że dodatkowo studiuję zarządzanie a mój promotor (który jak się okazuje nie będzie zbyt pomocny) jest specem od socjo. morza, pracy i ekonomii.
Generalnie socjologia pracy, codzienności.... Nie potrafię póki co określić na czym chciałabym się skupić, szukam inspiracji.
Generalnie , w tej witrynie najbliżej klimatów socjologii pracy znajduje się Socjopat, więc niech się odezwie, choć nie mogę sobie przypomnieć, żeby chociaż raz twierdził, że zalicza je do frapujących...
Chyba lepszym pomysłem będzie, jeśli zaczniesz od podzielenia się swoimi zainteresowaniami, choćby na oko były odległe od socjologii, jak marynistyka .
Skończona ilość słów dotyczy tylko skończonej ilości uczuć
To są bardzo szerokie obszary, więc nie przypuszczam, żeby jakiś promotor chciał się pod nimi podpisać jako pod tematami, które zatwierdza. Obydwa trzeba by uściślić kierując obraniem konkretnego materiału badawczego (jak na poziom licencjacki, bo w przewodzie doktorskim mógłby to być problem ogólny czy czyste definiowanie, jak tutaj sformułowałaś swoje tematy).