I. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu na pracę „Czy teorie socjologiczne są jeszcze potrzebne? Czy mają jeszcze sens?”, zwanego dalej Konkursem, jest wydawnictwo „Promotor” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stalowej 44/1.
2. Konkurs trwa od 13 czerwca 2012 do 30 września 2012 roku.
II. Uczestnictwo w Konkursie
1. W konkursie wziąć udział może każdy; niezależnie od wieku, dorobku naukowego, czy udziału jako juror w poprzednich konkursach.
2. Prace nadesłane na Konkurs muszą być pracami własnymi, wcześniej nie nagradzanymi i nie publikowanymi. Nie ma limitu zgłaszanych prac, jeden autor może napisać na konkurs dowolną liczbę prac.
3. Tematyka prac powinna dotyczyć teorii socjologicznych.
4. Prace konkursowe powinny do organizatora konkursu dotrzeć jako plik w formacie doc, rtf, pdf lub odt.
5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dostarczenie nie publikowanego dotychczas całości utworu, a także noty o autorze (imię, nazwisko, adres poczty tradycyjnej oraz adres poczty elektronicznej).
6. W Konkursie wezmą wyłącznie udział prace napisane w języku polskim.
III. Wyłanianie laureata Konkursu
1. Prace będą oceniane przez jury składające się z redakcji periodyku Socjologia.pl.
2. W ocenie prac w szczególności brane będzie pod uwagę:
- interesujące podejście do tematyki konkursu,
- stopień wykorzystania wiedzy socjologicznej przez autora,
- stopień wykorzystania wiedzy z innych dziedzin nauki przez autora,
- wskazanie sposobu rozwoju nauk społecznych.
3. Laureat Konkursu zostanie wyłoniony do dnia 10 października 2012 roku. Ocena najlepszej pracy zostanie uzasadniona pisemnie.
4. Nagrodą główną w Konkursie jest nagroda pieniężna w wysokości 500 zł.
5. Wszystkie nadesłane prace, które będą spełniać warunki konkursu zostaną opublikowane w piśmie Socjologia.pl.
IV. Postanowienia końcowe
1. Nadsyłając prace na konkurs autor zgadza się na jej późniejsze upowszechnienie przez organizatora na stronie internetowej socjologia.pl oraz publikację w kwartalniku Socjologia.pl.
2. Nadesłane prace stają się własnością organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu trwania konkursu.
4. Prace konkursowe należy nadsyłać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres:
socjologia@socjologia.pl 5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do opublikowania imion, nazwisk, zdjęć i informacji o uczestnikach Konkursu, jak również wywiadów z nimi i treści prac konkursowych na łamach prasy, na antenie radia oraz w Internecie.
6. Każdy z biorących udział w Konkursie przez przystąpienie do niego wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptuje warunki niniejszego Regulaminu."
"